ID |
Tytuł |
Opis |
Rodzaj |
444 |
Przystanek autobusowy Odrębna |
Przystanek w stronę Centrum. Problemy z dojściem na przystanek. |
 |
447 |
Przystanek autobusowy Cylichowska |
Przystanek w kierunku południowym. Brak wygodnego dojścia od północy- krawężniki itp. |
 |
448 |
Przystanek autobusowy Zwoleńska 02 |
Przystanek w kierunku południowym. Brak wygodnego dojścia od północy- krawężniki itp. |
 |
450 |
Przystanek autobusowy Zwoleńska 01 |
Przystanek w kierunku północnym. Zbyt wąska wysepka autobusowa utrudnia poruszanie się. |
 |
451 |
Przystanek autobusowy Zerzeń 02 |
Było: Przystanek w kierunku północnym. Zbyt wąska wysepka autobusowa utrudnia poruszanie się.
Jest: Jest: Po remoncie Trakt Lubelski zyskał nowe chodniki po obydwu stronach ulicy. |
 |
452 |
Przystanek autobusowy Zerzeń 01 |
Było: Przystanek w kierunku południowym. Zbyt wąska wysepka autobusowa utrudnia poruszanie się.
Jest: Po remoncie Trakt Lubelski zyskał nowe chodniki po obydwu stronach ulicy. |
 |
453 |
Przystanek autobusowy Kombajnistów 04 |
Przystanek w kierunku zachodnim. Zbyt wąska wysepka autobusowa utrudnia poruszanie się. |
 |
454 |
Przystanek autobusowy Kombajnistów 01 |
Było: Przystanek w kierunku południowym. Brak odpowiedniego dojścia do przystanku.
Jest: Po remoncie Trakt Lubelski zyskał nowe chodniki po obydwu stronach ulicy. |
 |
455 |
Przystanek autobusowy Kombajnistów 02 |
Było: Przystanek w kierunku północnym. Brak odpowiedniego dojścia do przystanku.
Jest: Po remoncie Trakt Lubelski zyskał nowe chodniki po obydwu stronach ulicy. |
 |
457 |
Przystanek autobusowy Lebiodowa 02 |
Było: Przystanek w kierunku północnym. Zbyt wąska wysepka autobusowa utrudnia poruszanie się.
Jest: Po remoncie Trakt Lubelski zyskał nowe chodniki po obydwu stronach ulicy. |
 |
458 |
Przystanek autobusowy Lebiodowa 01 |
Było: Przystanek w kierunku południowym. Wysepka przystankowa i chodnik położone na rożnych poziomach.
Jest: Po remoncie Trakt Lubelski zyskał nowe chodniki po obydwu stronach ulicy. Przystanek przeniesiono na południe od kanału. |
 |
459 |
Przystanek autobusowy Trakt Lubelski- Las 02 |
Było: Przystanek w kierunku południowym. Wysepka przystankowa i chodnik położone na rożnych poziomach.
Jest: Po remoncie Trakt Lubelski zyskał nowe chodniki po obydwu stronach ulicy. Przystanek przeniesiono kilkadziesiat metrów na południe. |
 |
460 |
Przystanek autobusowy Klimontowska 01 |
Przystanek w kierunku północnym. Brak utwardzonego dojścia na przystanek. |
 |
470 |
Stacja kolejowa PKP Warszawa Ochota |
Przy schodach stanowiących dojście na peron znajduje sie platforma przyschodowa przeznaczona dla osób poruszających się na wózkach. |
 |
472 |
Stacja kolejowa Warszawa Ochota WKD |
Na perony dojście za pośrednictwem schodów bez ułatwień w dostępie. |
 |
475 |
Stacja kolejowa Warszawa Zachodnia WKD |
Dojście przejściem podziemnym bez ułatwień w dostępie. |
 |
477 |
Stacja kolejowa Warszawa Salomea WKD |
Przystanek dostępny dla wszystkich grup użytkowników. |
 |
478 |
Stacja kolejowa PKP Warszawa Dawidy |
Stacja nie posiada utwardzonego dojścia. |
 |
480 |
Stacja kolejowa PKP Warszawa Jeziorki |
Stacja nie posiada utwardzonego dojścia. |
 |
482 |
Przystanek kolejowy PKP Warszawa Służewiec |
Było: Dojście na peron za pośrednictwem schodów bez alternatywy w postaci windy lub pochylni.
Jest: Dojście na peron za pośrednictwem schodów bez oznaczeń krawędzi. Zainstalowano windy z drzwiam iotwieranymi ręcznie. |
 |