ID |
Tytuł |
Opis |
Rodzaj |
243 |
Przystanek autobusowy Reduta Wolska |
Przystanek w ciągu ulicy Wolskiej. Zejście z przystanku przez przejście podziemne bez ułatwień w dostępie. |
 |
246 |
Przystanek autobusowy Kolarska 02 |
Było: Przystanek nie posiada połączenia z biegnącym wzdłuż ulicy chodnikiem.
Jest: Dobudowano chodnik.
Źródło: Biuro Koordynacji 2016 (zdjęcia sprzed remontu). |
 |
247 |
Przystanek autobusowy Kolarska 01 |
Było Przystanek nie posiada połączenia z biegnącym pod drugiej stronie ulicy chodnikiem.
Jest: W 2013 roku wyznaczono przejście i dobudowano azyl na środku jezdni. |
 |
248 |
Przystanek autobusowy Gruntowa |
Przystanek w stronę Michalina - od strony przejścia dla pieszych wysoki stopień utrudniający dojście na przystanek. |
 |
251 |
Przystanek autobusowy Grzybowa |
Przystanek nie posiada połączenia z chodnikiem. Utwardzona nawierzchnia jedynie w obrębie przystanku. |
 |
252 |
Przystanek autobusowy Grzybowa |
Przystanek nie posiada połączenia z chodnikiem. Utwardzona nawierzchnia jedynie w obrębie przystanku. |
 |
266 |
Przystanek tramwajowy Zajezdnia Wola 06
|
Jedyne wyjście z przystanku prowadzi przez przejście podziemne wyposażone jedynie w podjazdy dla wózków dziecięcych. |
 |
267 |
Przystanek tramwajowy Zajezdnia Wola 04
|
Jedyne wyjście z przystanku prowadzi przez przejście podziemne wyposażone jedynie w podjazdy dla wózków dziecięcych. |
 |
268 |
Przystanek tramwajowy Zajezdnia Wola 03
|
Jedyne wyjście z przystanku prowadzi przez przejście podziemne wyposażone jedynie w podjazdy dla wózków dziecięcych. |
 |
272 |
Przystanek autobusowy Dworzec Wschodni (Lubelska) |
BYŁO: Przystanek nie posiada zjazdów na przejścia dla pieszych - wysokie krawężniki. Dodatkowym utrudnieniem jest wąska wysepka, na której stoją także śmietniki i słupek z rozkładem jazdy.
JEST: Nowa pętla jest całkowicie dostępna. |
 |
274 |
Przystanek autobusowy Dworzec Wschodni (Kijowska) |
BYŁO: Przystanek nie posiada zjazdów na przejścia dla pieszych - wysokie krawężniki. Dodatkowym utrudnieniem jest wąska wysepka, na której stoją także śmietniki i słupek z rozkładem jazdy.
JEST: Nowa pętla jest całkowicie dostępna. |
 |
283 |
Stacja Kolejowa Warszawa Wola |
Dojście do peronu prowadzi przez nierówny przejazd przez tory, który posiada także szykany dla ruchu pieszego. |
 |
284 |
Stacja kolejowa Warszawa Kasprzaka |
Dojścia na stację prowadzą przez zniszczone schody bez ułatwień w dostępie. |
 |
285 |
Przysatek PKP Warszawa Koło |
Dojścia na stację prowadzą przez schody posiadające podjazdy dla wózków. Brak innych ułatwień w dostępie. |
 |
295 |
Przystanek kolejowy PKP Warszawa Anin |
Dojście na peron za pośrednictwem zbyt stromego podjazdu bez poręczy. Budynek na drodze dojścia ogranicza szerokość przejścia. Nienormatywna wysokość peronu. |
 |
297 |
Przystanek SPB Kawęczyn 02 |
Było: Zbyt wąski peron w złym stanie technicznym.
Jest: Wyremontowano przystanek, poszerzając peron.
Źródło: Biuro Koordynacji 2016 (zdjęcia sprzed remontu). |
 |
299 |
Przystanek autobusowy Kawęczyn POD 04 |
Brak chodników umożliwiających dojście na przystanek, peron w złym stanie technicznym na wysokości jezdni. |
 |
304 |
Przystanek PKP Warszawa Toruńska |
Było: Dojście na stacje za pośrednictwem schodów bez alternatywy w postaci pochylni lub windy.
Jest: Zainstalowano windy z ręcznie otwieranymi drzwiami. |
 |
307 |
Przystanek autobusowy Głebocka 02 |
Było: Przystanek w stronę Centrum - dojście tylko przez schody bez ułatwień w dostępie. Jest: Poprawiono dojście
|
 |
311 |
Przystanek tramwajowy Dyrekcja FSO 04 |
Dojście przez przejście podziemne nieposiadające alternatywy dla schodów w postaci pochylni lub windy. Przystanek w złym stanie technicznym. |
 |