ID |
Tytuł |
Opis |
Rodzaj |
409 |
Północne przejście podziemne przy stacji Metro Pole Mokotowskie |
Brak alternatywy w postaci wind lub pochylni. Możliwość objazdu przejściem dla pieszych (północ). Południowe wejście na stację posiada windę po stronie wschodniej. |
 |
410 |
Południowe przejście podziemne przy stacji Metro Pole Mokotowskie |
Winda prowadząca do metra znajduje się po wschodniej i zachodniej stronie ulicy. Możliwość objazdu pasami dla pieszych, brak możliwości dojścia na przystanki tramwajowe |
 |
411 |
Północne wejście do stacji metra Wierzbno - przejście pod ul. Puławską |
Dojście za pośrednictwem schodów bez alternatywy w formie windy. Zainstalowano oznaczenia dotykowe dla osób niewidomych. Na powierzchni istnieje przejście w poziomie jezdni. Przy południowym wejściu na stację zainstalowano windę z automatycznie otwieranymi drzwiami. |
 |
412 |
Północne wejście do stacji metra Wilanowska - przejście pod ul. Puławską |
Po zachodniej i wschodniej stronie ulicy przy wejściach zainstalowano windy. Brak alternatywy dla schodów przy wyjściach na perony tramwajowe. Przejście podziemne wyposażone w oznaczenia dotykowe. |
 |
413 |
Północne wejście do Metro Służew przy skrzyżowaniu al. KEN i Wałbrzyskiej |
Dojście za pośrednictwem schodów bez alternatywy w formie windy. Zainstalowano oznaczenia dotykowe dla osób niewidomych. Na powierzchni istnieją przejście w poziomie jezdni. Przy południowym wejściu na stację zainstalowano windę od strony zachodniej oraz istnieją podjazdy. |
 |
415 |
Półudniowe wejście do stacji metra Ursynów przy Al. KEN |
Było: Przejście podziemne połączone z poziomem Alei KEN za pośrednictwem podjazdów. Zainstalowano oznaczenia dotykowe dla osób niewidomych.
Jest: Od strony zachodniej istnieje winda z automatycznie otwieranymi drzwiami. |
 |
421 |
Przejście pod ulicą Romera |
Schody (nie wszystkie) posiadają podjazdy dla wózków, brak innych ułatwień w dostępie |
 |
424 |
Południowe wejście do stacji metra Stokłosy przy Al. KEN |
Przejście podziemne połączone z poziomem Alei KEN pośrednictwem podjazdów, od strony zachodniej schody na końcu pasażu. Zainstalowano oznaczenia dotykowe dla osób niewidomych. |
 |
425 |
Północne wejście do stacji metra Stokłosy przy Al. KEN |
Dojście za pośrednictwem schodów bez alternatywy w formie windy lub pochylni. Zainstalowano oznaczenia dotykowe dla osób niewidomych. Przy południowym wejściu na stację istnieją podjazdy. |
 |
426 |
Południowe wejście do Metro Imielin przy Al. KEN |
Było: Przejście podziemne połączone z poziomem Alei KEN za pośrednictwem schodów z pochylniami bez spoczników.
Jest: Zainstalowano 2 windy. Zainstalowano oznaczenia dla osób niewidomych. |
 |
427 |
Północne wejście do stacji metra Imielin przy skrzyżowaniu Al. KEN i Indiry Gandhi |
Dojście za pośrednictwem schodów bez alternatywy w formie windy. Zainstalowano oznaczenia dotykowe dla osób niewidomych. Na powierzchni istnieją przejście w poziomie jezdni. Przy południowym wejściu na stację zainstalowano windy. |
 |
428 |
Północne wejście do stacji metra Natolin przy Al. KEN |
Dojście za pośrednictwem schodów bez alternatywy w formie windy. Zainstalowano oznaczenia dotykowe dla osób niewidomych. Na powierzchni istnieje przejście w poziomie jezdni. Przy południowym wejściu na stację zainstalowano windę. |
 |
429 |
Północne wejście do stacji metra Kabaty przy Al. KEN |
Przy południowym wejściu na stację zainstalowano windę z automatycznie otwieranymi drzwiami. |
 |
432 |
Przejście podziemne pod ulicą Wawrzyńca Surowieckiego przy ul. Koński Jar |
Schody bez towarzyszących im podjazdów. Możliwość skorzystania z drogi rowerowej po południowej stronie. |
 |
441 |
Przejście podziemne pod Alejami Jerozolimskimi prowadzące do Dworca Zachodniego. |
Dojście do przejścia podziemnego za pośrednictwem schodów z zainstalowanymi podjazdami naschodowymi. Brak wind lub pochylni. Brak oznaczeń dotykowych dla osób niewidomych. |
 |
651 |
Przejście podziemne pomiędzy Dworcem Centralnym a hotelem Mariott (wschodnie) |
Brak alternatywy dla schodów w postaci wind lub pochylni. Brak oznaczeń krawędzi stopni.
Od północy różnica poziomów wymuszająca zastosowanie schodów. |
 |
731 |
Przejście pod zjazdem z ulicy Marywilskiej w Płochocińską (południowo-wschodnia łącznica) |
Brak alternatywy dla schodów w postaci pochylni lub windy. Brak oznaczeń krawędzi. |
 |
832 |
Przejście podzmiene pod torami kolejowymi i ulicą Traktorzystów |
Od strony wschodniego wejścia schody nie posiadają ułatwień w dostępie. |
 |
1034 |
Przejście podziemne koło przystanku Kanał Gocławski |
Brak ułatwień w dostępie. Istniejący po zachodniej stronie podjazd jest zbyt stromy. |
 |
1934 |
Przejście podziemne pod Doliną Służewiecką przy ulicy Koncertowej |
Od strony południowej przejście zakończone schodami z podjazdem naschodowym. |
 |