ID |
Tytuł |
Opis |
Rodzaj |
1919 |
Przejście przez ulicę Trak Brzeski przy skrzyżowaniu z Objazdową |
Brak utwardzonego chodnika na połączeniu z ulicą Objazdową. |
 |
1920 |
Przejście przez ulicę Trakt Brzeski przy skrzyżowaniu z Jeździecką |
Brak utwardzonego chodnika na dojściu do przejścia, dojazd do ulicy Jeździeckiej w zły stanie technicznym. |
 |
1923 |
Przejście przez ulicę Trakt Brzeski przy ulicy Wawerskiej |
Brak utwardzonego dojścia do ulicy Wawerskiej. |
 |
1927 |
Przejście przez ulicę Żytnią przy kard. Stefana Wyszyńskiego |
Brak obniżonych krawężników. |
 |
1928 |
Przejścia przez ulicę Dzielną przy skrzyżowaniu z ul. Józefa Belottiego |
Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki na 2 przejściach. |
 |
1929 |
Przejście przez dojazdu do budynku przy ulicy Dzielnej 52 |
Brak obniżonych krawężników. |
 |
1930 |
Przejście przez ulicę Słoneczną przy skrzyżowaniu ze Spacerową |
Brak obniżonych krawężników. |
 |
1931 |
Skrzyżowanie ulic Zwierzynieckiej i Jawaharlala Nehru |
Brak obniżonych krawężników i wyznaczonych przejść przez ulicę Zwierzyniecką. |
 |
1932 |
Przejście przez al. Polski Walczącej przy ul. Melomanów |
Brak obniżonego krawężnika oraz utwardzonego chodnika po południowej stronie. |
 |
1933 |
Przejście przez ulicę Iwicką przy skrzyżowaniu z Jurija Gagarina |
Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki, brak wyznaczonego przejścia przez jezdnię. |
 |
1936 |
Przejście przez zjazd z Al. KEN w Dolinę Służewiecką w kierunku wschodnim |
Było: Brak obniżonych krawężników. JJest: Obniżono krawężniki.
Źródło: Biuro Koordynacji 2016 (zdjęcia sprzed remontu). |
 |
1937 |
Przejście przez zjazd z Doliny Służewieckiej w Al. Ken w kierunku południowym |
Było: Brak obniżonych krawężników. Jest: Obniżono krawężniki.
Źródło: Biuro Koordynacji 2016 (zdjęcia sprzed remontu). |
 |
1938 |
Przejście przez próg zwalniający na ulicy Aleksandra Jankowskiego przy Stanisława Herbsta |
Od strony zachodniej zbyt stromy podjazd z chodnika na próg. |
 |
1939 |
Przejście przez północny wlot ronda Religi |
Było: Od strony zachodniej zbyt głęboki rynsztok.
Jest: Jest: Obniżono krawężniki, wyregulowano odwodnienie.
Źródło: Biuro Koordynacji 2016 (zdjęcia sprzed remontu). |
 |
1940 |
Skrzyżowanie ulic W. K. Roenthena i Makolągwy |
Na przejściu przez Roentgena od strony wschodniej brak pasa ostrzegawczego.
Na wschodnim przejściu przez ulicę Makolągwy brak wyznaczonego przejścia i obniżonych krawężników. |
 |
1941 |
Przejście przez W. K. Roenthena przy Pustułeczki |
Brak pasów ostrzegawczych. |
 |
1943 |
Przejście przez ulicę W. K. Roentgena na wysokości numeru 20 |
Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki. |
 |
1944 |
Przejście przez ul. Józefa Ciszewskiego przy skrzyżowaniu z ul. Cynamonową |
Brak obniżonych krawężników na pasie dzielącym jezdnie. |
 |
1945 |
Przejście przez dojazd do budynku przy Towarowej 7 |
Brak wyznaczonego przejścia i obniżonych krawężników. |
 |
1948 |
Przejście i przejazd rowerowy przez dojazd do posesji Al. Jerozolimskie 162 |
Latarnia w skrajni drogi rowerowej utrudnia poruszanie się rowerzystów. |
 |