ID |
Tytuł |
Opis |
Rodzaj |
1750 |
Przejście przez ulicę Kobalczewską przy skrzyżowaniu z ulicą Puławską |
Brak wyznaczonego przejścia. i źle obniżone krawężniki (brak pasów ostrzegawczych). |
 |
1751 |
Skrzyżowanie ulic Puławskiej i Karczunkowskiej |
Brak obniżonych krawężników. |
 |
1753 |
2 Przejścia przez ulicę Katarynki przy skrzyżowaniu z ulicą Puławską |
Brak obniżonych krawężników. |
 |
1754 |
Przejście przez ulicę Puławską przy skrzyżowaniu z ulicą Kuropatwy |
Niebezpieczne przejście nie posiadające sygnalizacji świetlnej. Źle obniżone krawężniki na pasie dzielącym jezdnie. |
 |
1755 |
Przejście przez ulicę Niedźwiedzią przy skrzyżowaniu z ulicą Podbipięty |
Było: Brak obniżonych lub źle obniżone krawężniki (brak pasów ostrzegawczych). |
 |
1756 |
Skrzyżowanie ulicy Niedźwiedziej z ulicą Karola Kurpińskiego |
Brak obniżonych lub źle obniżone krawężniki (brak pasów ostrzegawczych). |
 |
1757 |
Skrzyżowanie ulicy Niedźwiedziej z ulicą Studencką |
Brak obniżonych lub źle obniżone krawężniki (brak pasów ostrzegawczych). |
 |
1758 |
Skrzyżowanie ulicy Niedźwiedziej z ulicą Wróbla |
Brak obniżonych lub źle obniżone krawężniki (brak pasów ostrzegawczych). |
 |
1761 |
Przejście przez wjazd na parking przy ulicy Studenckiej 29 od strony ulicy Wałbrzyskiej |
Brak obniżonych krawężników. |
 |
1762 |
Przejście przez wjazd na parking szkoły przy ulicy Podbipięty 2 od strony ulicy Wałbrzyskiej |
Było: Brak obniżonych krawężników.
Jest: Obniżono krawężniki.
Źródło: Biuro Koordynacji 2015 (zdjęcia sprzed remontu). |
 |
1764 |
Przejście przez ulicę Podbipięty przy skrzyżowaniu z ulicą Wałbrzyską |
Było: Brak obniżonych krawężników.
Jest: Obniżono krawężniki.
Źródło: Biuro Koordynacji 2015 (zdjęcia sprzed remontu) |
 |
1765 |
2 przejścia przez wyjazdy z parkingu przy szkołe przy ulicy Podbipięty 2 |
Brak obniżonych krawężników. |
 |
1766 |
Wschodnie oraz południowe przejście na skrzyżowaniu ulic Chełmskiej i Sobieskiego |
Było: Źle obniżony krawężnik (zbyt wysoki) w północno-wschodnim narożniku. Brak obniżonego krawężnika w południowo zachodnim narożniku.
Jest: Obniżono krawężniki.
Źródło: Biuro Koordynacji 2015 (zdjęcia sprzed remontu) |
 |
1767 |
Przejście przez ulicę Braci Pillatich przy skrzyżowaniu z ulicą Aleksandra Gierymskiego |
Brak obniżonych krawężników oraz brak wyznaczonego przejścia.
|
 |
1768 |
Przejście przez ulicę Aleksandra Gierymskiego przy skrzyżowaniu z ulicą Franciszka Kostrzewskiego |
Brak obniżonych krawężników oraz brak wyznaczonego przejścia. |
 |
1769 |
Przejście przez wyjazd z posesji przy ulicy Sobieskiego 110 |
Było: Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki.
Jest: Obniżono krawężniki.
Źródło: Biuro Koordynacji 2015 (zdjęcia sprzed remontu) |
 |
1770 |
Skrzyżowanie ulic Jurija Gagarina z ulicą Czerniakowską |
Było: Źle obniżony krawężnik (zbyt wysoki) w północno-zachodnim oraz południowo-zachodnim narożniku.
Jest: Obniżono krawężniki.
Źródło: Biuro Koordynacji 2015 (zdjęcia sprzed remontu) |
 |
1771 |
Przejście przy pl. Piłsudskiego przy skrzyżowaniu z ulicą Królewską |
Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki. |
 |
1772 |
Przejście przez ulicę Pasaż Niżyńskiego przy skrzyżowaniu z ulicą Królewską |
Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki na przejściu przez Wacława Niżyńskiego oraz przez wyjazd z parkingu hotelu Victoria . |
 |
1773 |
Przejście przy ulicy Tokarzewskiego-Karasiewicza od strony pl. Piłsudskiego |
Było: Brak obniżonych krawężników, zaparkowane samochody utrudniają poruszanie się.
Jest: Obniżono krawężniki.
Źródło: Biuro Koordynacji 2015 (zdjęcia sprzed remontu) |
 |