ID |
Tytuł |
Opis |
Rodzaj |
1726 |
Skrzyżowanie ulic Konopackiej i Strzeleckiej |
Brak obniżonych krawężników i wyznaczonych przejść. |
 |
1727 |
Skrzyżowanie ulic Ratuszowej i Inżynierskiej |
W południowo-zachodnim narożniku skrzyżowania źle obniżony (zbyt wysoki) krawężnik. |
 |
1728 |
Skrzyżowanie ulic gen. Józefa Hallera i Janusza Groszkowskiego |
Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki. |
 |
1729 |
Skrzyżowanie południowej jezdni gen. Józefa Hallera i ulicy Dąbrowszczaków |
Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki. |
 |
1730 |
Skrzyżowanie południowej jezdni gen. Józefa Hallera i ulicy Wladysława Skoczylasa |
Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki. |
 |
1731 |
Skrzyżowanie ulic Karola Szymanowskiego i Dąbrowszaczaków |
Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki na wschodnim przejściu. |
 |
1732 |
Skrzyżowanie północnej jezdni gen. Józefa Hallera i Jagiellońskiej |
Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki na wschodnim przejściu. |
 |
1733 |
Skrzyżowanie północnej jezdni gen. Józefa Hallera i ulicy Wladysława Skoczylasa |
Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki. |
 |
1734 |
Skrzyżowanie północnej jezdni gen. Józefa Hallera i ulicy Dąbrowszczaków |
Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki. |
 |
1735 |
Przejście przez północną jezdnię gen. Józefa Hallera przy numerze 5 |
Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki. |
 |
1736 |
Skrzyżowanie ulic Zakroczymskiej i Konwiktorskiej |
Było: Źle obniżone krawężniki na południowym i wschodnim przejściu (zbyt wysokie, brak pasów ostrzegawczych).
Jest: Obniżono krawężniki, zainstalowano pasy ostrzegawcze. Źródło: Biuro Koordynacji 2015 (zdjęcia sprzed remontu) |
 |
1737 |
Przejście przez wjazd na pętlę Pl. Piłsudskiego |
Brak wyznaczonego przejścia, obniżonych krawężników oraz chodnika po zachodniej stronie. |
 |
1738 |
Schody przy skrzyżowaniu ulic Konwiktorskiej i Fondamińskiego |
Brak towarzyszącego schodom podjazdu oraz oznaczeń krawędzi. |
 |
1739 |
Przejście przez ulicę Zakroczymską przy numerze 3 |
Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki. |
 |
1740 |
Przejście przez ulicę Puławską przy skrzyżowaniu z ulicą Głuszca. |
Brak obniżonych krawężników. |
 |
1742 |
Przejście przez ulicę Łagiewnicką przy skrzyżowaniu z ulicą Puławską |
Brak obniżonych krawężników. |
 |
1743 |
Przejście przez ulicę Aleksandra Kostki-Napierskiego przy skrzyżowaniu z ulicą Puławską |
Brak wyznaczonego przejścia. i źle obniżone krawężniki (brak pasów ostrzegawczych). |
 |
1744 |
Przejście przez wyjazd z terenu Kościoła przy ulicy Szumiącej 5, w stronę ulicy Puławskiej |
Nawierzchnia w złym stanie technicznym, źle obniżony (zbyt wysoki) krawężnik. |
 |
1745 |
Przejście przez ulicę Klubową przy skrzyżowaniu z ulicą Puławską |
Brak wyznaczonego przejścia. i źle obniżone krawężniki (brak pasów ostrzegawczych). |
 |
1746 |
Przejście przez ulicę Baletową przy skrzyżowaniu z ulicą Puławską |
Brak wyznaczonego przejścia. i źle obniżone krawężniki (brak pasów ostrzegawczych). |
 |