Lista punktów


ID Tytuł Opis Rodzaj
1701 Skrzyżowanie Al. Komisji Edukacji Narodowej i Wilczy Dół Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki. Skrzyżowanie
1702 Przejście przez ulicę Rotmistrza Witolda Pileckiego przy przystanku Hospicjum Onkologiczne Było: Od strony zachodniej przejście zakończone 3 stopniami bez towarzyszącego im podjazdu. Jest: Po przebudowie ul. Pileckiego znikła różnica wysokości. Zniwelowano stopnie. Skrzyżowanie
1704 Przejście i przejazd rowerowy przez zachodni wlot na skrzyżowaniu ulic Rotmistrza W. Pileckiego oraz I. Gandhi Było: Nawierzchnia przejazdu w złym stanie technicznym. Jest: Po przebudowie ulicy wymieniono nawierzchnię jezdni oraz chodników. Skrzyżowanie
1706 Skrzyżowanie ulic Podgrzybków oraz Gąsek Brak utwardzonych chodników oraz wyznaczonych przejść przez jezdnię. Skrzyżowanie
1707 Skrzyżowanie przy pętli autobusowej Lotnisko Chopina Skrzyżowanie pomiędzy parkingiem lotniskowym a Komisariatem policji. Brak obniżonych krawężników na wschodnim przejściu. Skrzyżowanie
1708 Przejście przez dojazd do Komisariatu Policji przy Lotnisku Chopina Brak obniżonych krawężników. Skrzyżowanie
1709 Północne przejście przy Komisariacie policji na Lotnisku Chopina Źle obniżone (zbyt mały fragment) krawężniki. Brak pasów ostrzegawczych. Skrzyżowanie
1711 Skrzyżowanie ulic Olimpijskiej i Spartańskiej Brak wyznaczonych przejść i źle obniżone krawężniki (brak pasów ostrzegawczych). Skrzyżowanie
1712 Przejście przez ulicę Spartańską przy numerze 1 Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki. Skrzyżowanie
1713 Przejście przez południowy dojazd do Instytutu Kardiologii przy Spartańskiej 1 Brak obniżonych krawężników. Skrzyżowanie
1714 Skrzyżowanie ulic Spartańskiej i Miączyńskiej Źle obniżone krawężniki (brak pasów ostrzegawczych), brak wyznaczonego przejścia od zachodniej strony. Skrzyżowanie
1715 Przejście przez dojazd do posesji Spartańska 5 Brak obniżonych krawężników. Skrzyżowanie
1716 Skrzyżowanie ulic Grochowskiej i Wspólnej Drogi Źle obniżone krawężniki (zbyt wysokie, brak pasów ostrzegawczych na środkowych azylach). Skrzyżowanie
1717 Przejście przez ulicę Krasnobrodzką przy numerze 15 Brak obniżonych krawężników. Skrzyżowanie
1718 Przejścia przez ulicę Władysława Umińskiego przy numerze 16 Było: Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki. Jest: Krawężniki zostały obniżone. Źródło: Biuro Koordynacji 2016 (zdjęcia sprzed remontu). Skrzyżowanie
1719 Skrzyżowanie ulic Generała Tadeusza Bora-Komorowskiego i Polskich Skrzydeł Brak wyznaczonego przejścia od północnej strony oraz obniżonych krawężników. Skrzyżowanie
1721 Przejście przez dojazd do hotelu Dedek Park od Al. Zielenieckiej Brak obniżonych krawężników i wyznaczonego przejścia. Skrzyżowanie
1722 Skrzyżowanie ulic Dąbrowszczaków i Bertolta Brechta Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki. Skrzyżowanie
1724 Przejście przez dojazd do bramy przy budynku Strzelecka 27/29 Było: Brak obniżonych krawężników. Jest: Obniżono krawężniki. Źródło: Biuro Koordynacji 2015 (zdjęcia sprzed remontu) Skrzyżowanie
1725 Skrzyżowanie ulic Kowelskiej i Strzeleckiej Źle obniżone krawężniki (zbyt wysokie, brak pasów ostrzegawczych). Skrzyżowanie
Strona: 1 39 40 41 42 43 117