ID |
Tytuł |
Opis |
Rodzaj |
1701 |
Skrzyżowanie Al. Komisji Edukacji Narodowej i Wilczy Dół |
Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki. |
 |
1702 |
Przejście przez ulicę Rotmistrza Witolda Pileckiego przy przystanku Hospicjum Onkologiczne |
Było: Od strony zachodniej przejście zakończone 3 stopniami bez towarzyszącego im podjazdu.
Jest: Po przebudowie ul. Pileckiego znikła różnica wysokości. Zniwelowano stopnie. |
 |
1704 |
Przejście i przejazd rowerowy przez zachodni wlot na skrzyżowaniu ulic Rotmistrza W. Pileckiego oraz I. Gandhi |
Było: Nawierzchnia przejazdu w złym stanie technicznym.
Jest: Po przebudowie ulicy wymieniono nawierzchnię jezdni oraz chodników. |
 |
1706 |
Skrzyżowanie ulic Podgrzybków oraz Gąsek |
Brak utwardzonych chodników oraz wyznaczonych przejść przez jezdnię. |
 |
1707 |
Skrzyżowanie przy pętli autobusowej Lotnisko Chopina |
Skrzyżowanie pomiędzy parkingiem lotniskowym a Komisariatem policji. Brak obniżonych krawężników na wschodnim przejściu. |
 |
1708 |
Przejście przez dojazd do Komisariatu Policji przy Lotnisku Chopina |
Brak obniżonych krawężników. |
 |
1709 |
Północne przejście przy Komisariacie policji na Lotnisku Chopina |
Źle obniżone (zbyt mały fragment) krawężniki. Brak pasów ostrzegawczych. |
 |
1711 |
Skrzyżowanie ulic Olimpijskiej i Spartańskiej |
Brak wyznaczonych przejść i źle obniżone krawężniki (brak pasów ostrzegawczych). |
 |
1712 |
Przejście przez ulicę Spartańską przy numerze 1 |
Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki. |
 |
1713 |
Przejście przez południowy dojazd do Instytutu Kardiologii przy Spartańskiej 1 |
Brak obniżonych krawężników. |
 |
1714 |
Skrzyżowanie ulic Spartańskiej i Miączyńskiej |
Źle obniżone krawężniki (brak pasów ostrzegawczych), brak wyznaczonego przejścia od zachodniej strony. |
 |
1715 |
Przejście przez dojazd do posesji Spartańska 5 |
Brak obniżonych krawężników. |
 |
1716 |
Skrzyżowanie ulic Grochowskiej i Wspólnej Drogi |
Źle obniżone krawężniki (zbyt wysokie, brak pasów ostrzegawczych na środkowych azylach). |
 |
1717 |
Przejście przez ulicę Krasnobrodzką przy numerze 15 |
Brak obniżonych krawężników. |
 |
1718 |
Przejścia przez ulicę Władysława Umińskiego przy numerze 16 |
Było: Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki.
Jest: Krawężniki zostały obniżone.
Źródło: Biuro Koordynacji 2016 (zdjęcia sprzed remontu). |
 |
1719 |
Skrzyżowanie ulic Generała Tadeusza Bora-Komorowskiego i Polskich Skrzydeł |
Brak wyznaczonego przejścia od północnej strony oraz obniżonych krawężników. |
 |
1721 |
Przejście przez dojazd do hotelu Dedek Park od Al. Zielenieckiej |
Brak obniżonych krawężników i wyznaczonego przejścia. |
 |
1722 |
Skrzyżowanie ulic Dąbrowszczaków i Bertolta Brechta |
Źle obniżone (zbyt wysokie) krawężniki. |
 |
1724 |
Przejście przez dojazd do bramy przy budynku Strzelecka 27/29 |
Było: Brak obniżonych krawężników.
Jest: Obniżono krawężniki. Źródło: Biuro Koordynacji 2015 (zdjęcia sprzed remontu) |
 |
1725 |
Skrzyżowanie ulic Kowelskiej i Strzeleckiej |
Źle obniżone krawężniki (zbyt wysokie, brak pasów ostrzegawczych). |
 |